Una ruta per a descobrir els secrets més ben guardats de la ciutat de l’amor
Per a començar bé el viatge, aniríem a agafar forces al Caféothèque, una de les millor cafeteries de París. Seguidament ens dirigirem a l’hotel Four Seasons Hotel George V a deixar les maletes.
A continuació, anirem a visitar la Catedral de Notre Dame, que va ser construïda entre el 1163 i el 1345. El 15 d’abril del 2019 va patir un incendi. Després, cap a la llibreria Shakespeare and company, que és una de les llibreries més famoses del món. Anirem a dinar a Le petit Châtelet i demanarem un dels plats més típics: quiche lorraine. Quan acabem, com que és 21 de juny, veurem la Fête de la Musique, on actua el nostre cantant preferit.
Com que ara és de nit, anirem a visitar la Torre Eiffel tota plena de llums i, seguidament, el museu del Louvre per a fer la mítica foto agafant la punta del triangle de l’edifici. Anirem a dormir a l’hotel per a agafar energia per a l’endemà.

A primera hora del matí, anirem de compres al Les Champs-Élysées, el carrer més prestigiós de tot París en el tema de la moda.
Ja finalitzat aquest meravellós viatge anirem a agafar l’avió per tornar a casa.